38+2 olduk. Baş aşağı duruyor, her şey olması gerektiği gibi fakat bir tepkime yok. Kanala giren bebek hareket edemez diyolar benimki girmedi herhalde gece yattigim anda çılgınlar gibi hareket ederek asla uyutmuyor. Sıcaklar zaten cabasi. Herkes tez zamanda sağlıkla bebisine kavuşur umarım🌺🌺