Kbraa5 Aselinannesi3 Ben en başından beri gidiyorum ve pazartesi doğumum var yine Manisa şehir hastanesinde inşallah 😕
Reyhansahin Saruhanlı da yaşıyorum Akhisar’a sergül aydına gidiyorum mükemmel bir doktor çok sıcak kanlı çok samimi
Deniz831 minismom herşey mi ucretsiz csnim renkli ultrason falan var mı bemde Salihli de oturuyorum özeller 200 TL muayne + kan ücreti baya artmış şehir hastanesi mi deniyim dedim
Aslidlk Deniz831 bende Ahmetlideyim medigüneşe gidiyordum doktor değiştirmeye karar verdim önce celal Bayara denedim tavsiye etmem özel doktora çıkarsan belki 2 hafta sonra da şehir hastanesine var randevum cihan baysala aldım çok var formda cihan beye gidene aklınızda olsun
Deniz831 minismom aşırı uçuk hemde bende Salihli’de oturuyorum gelip gitmek bemzin ama yinede uygun olcak özelden peki doktorlar iletieim nosu veriyormu csnim benim durumum biraz riskli çünkü 2 kaybım var doktora ulaşmak istediğim de ilgilenirlrmi
Tugba450 Bende sehir hastanesine gidiyorum sigortanın varsa hersey ücretsiz renkli ultrason var ama her seferinde ultrason görüntüsü vermiyor istersen belki
aslibek45 Soma’da oturuyorum, Mehmet Duman’a gidiyorum. Şehir hastanesinde Serdar Ermana gittim memnun kaldım bi kadın var hemen yan tarafında adı mı soyadı mı ne yabancı o da uyuzun teki sakın gitmeyin.
minismom Deniz831 numara weriolarmı blmyrm cnm ben kendi doktoruma instadan ulasıorum her yazdıgımda cwb werio kurban bayramında lekelenme yasadım turgutluda dewlet hastanesine gittim yatıs werdiler yatmadım kendi doktoruma yazdım progestan onerdi kullandım daha oncesindede kullanıodum stn progestanı gecen haftalarda corona oldum o zamanda yazdım ondada yardımcı oldu doktora sorarsın numara meselesini canım ozel gibi ilgileniolar ama o yonden tawsiye ederim
Aslidlk Deniz831 medigüneşte dosyana etiketliyorlar numaralarını mutlaka ulaşabilirsin diye düşünüyorum ben mesai içinde aradım hep
Kubra4544 Aselinannesi3 bende Manisa merkezdeyim şehir hastanesi Mustafa Cihan Baysal’a gidiyorum çok iyi bi doktor çok memnunum mesaj atıyorum bişey olursa instagramdan cevap veriyor saolsun
Kubra4544 Aselinannesi3 hastanede yatışım olmustu düşük riskim olduğu zaman mutlu hanım bakıyordu ozmn bana oda baya ilgili hep sakinleştirmişti beni sakin ol bak bebeğin burda kalp atışı var diye sürekli geldi gitti çok şükür bişey olmadı
Aselinannesi3 Kubra4544 özele görünmeyi düşünürsen deva tıpta yıldız hanım var o da çok iyi öneririm canım☺