minismom Aselinannesi3 turgutluda yasıorum sehir hastanesine mustafa cihan baysala gidiorum sen manisanın neresindesn
Zeynepcelik45 Aselinannesi3 ben gittim bir kere ordaki doktorun ismini şuan hatırlamıyorum ama çevremde çok kişi onu övüyor istersen sende git
Kbraa5 Aselinannesi3 Ben en başından beri gidiyorum ve pazartesi doğumum var yine Manisa şehir hastanesinde inşallah 😕
zeliiiiihaaa Aselinannesi3 ben giresunda oturuyorum kışın doğum yapacağım için burası çok soğuk manisaya ailemin yanına gelip orda doğum yapacağım ve kışı orda geçireceğim Bende şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum hangi doktora gidiyorsunuz acaba