Snemgokbil ugurboceginibeklerken ilkide 2700du 2400e düşmüştü nedense fazla almıyor karnimda ins bu alır
CananAtaak ugurboceginibeklerken merak etmeyin başı çok aşağı inmiş benim bebeğimin her an doğum olabilir dedi küvöze girer mi dedim girmez artık dedi kilosu o kadar kötü değil dedi 🤓❤️ İçinizi ferah tutun
Zeeynepp ugurboceginibeklerken Kilosu çok iyi dedi doktor bey, Tuzdan ve baharatlı şeylerden biraz uzak kalmıştım onun dışında öyle çok dikkat de etmedim
gorky 37+1 3200gram . Yediklerine biraz daha dikkat etmelisin mesela kuruyemiş tüket ceviz badem fındık süt ve süt ürünleri tüket sütüymüş yoğurt peynir . Muz kilo aldırıyor bildiğim kadarıyla
ssssemaa ugurboceginibeklerken ben de 36+4 te doktora gittim 2400 geldi bebeğin kilosu. Doktor iki hafta geriden geliyor ,biraz gelişim geriliği var endişe etme dedi ama benim de içime kurt düştü😔
merveatilgan123 Bende 37. Ye girdim bugün muayene oldum 1 2 cm açıklık var nisanimda gekdi bekliyorum bebisimde 2789 gram doktor iri bir bebek değil dedi ama kilosu benim azima geldi gerçi sağlıklı olsunda başka biseyin önemi yok
gyalinn ugurboceginibeklerken son haftalarda çok hızlı artıyor. Ben 34.haftada gittiğimde 2100 gr dı. 36. haftada 2830 gr oldu. Kafanıza takmayın çok doktorunuz bir problem görmediyse sıkıntı olmaz. Zaten 2500 kg üzerinde doğum normal dedi doktorumuz. Bir sonraki kontrolünüzde artış olur büyük ihtimal
Papl ugurboceginibeklerken ilk hamileliğimde 36+5 de doğum yaptım 3.270 gramdı ultrasonda da aynıydı kilosu
NDK ugurboceginibeklerken 36+4′te 2.680 gramdı. 15 gün sonra gittim 3.150 gram olmuştu. Son haftalarda günde 25-40 gram arası aliyolar, alır daha merak etme. Muz, ceviz, hurma falan ye.
Elf94samur Merhaba benimde 36+5 de 3 kilo dedı sizce iyimi doguma kadar nekadar daha alır benım cok bılgım yok
Obirgebe ugurboceginibeklerken düzenli beslen kuzum son haftalar güzel kilo alıyolar aynı gündeyiz benim bebişede minyon bi bebek dedi dr um 3 gün önce gittim kontrole haftaya tekrar gideceğim