benguuusk Allah yardımcımız olsun, bende çok korkuyodum o sebeple planlı sezaryen seçtim. Anca dedim 6-7 cm açıklıkla hastaneye yatisim yapılırsa son ihtimal normali deneyebilirim. Yoksa saatlerce sancı çekip normal doğurmayi, aksilik çıkar mı çıkmaz mı diye düşünmeyi kendime zulüm gördüm. Ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen korkumu yenemedim. Benimde bu arada 28.haftadan beri baş geliş ve bebişin başı normal doğum pozisyonu almış. 36+6 haftaligiz. 5 eylüle gün aldık nasipse. Sende sıkıntı yapma kendine, her ikisi de doğum şekli çünkü. İkisininde riski var. Hangisinde rahat hissedip evladına faydalı olursun onu düşün. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😊🙏