Zehross03 Gnbaby benim bi hafta var böyle cıkıyor ama kanda negatif kafayı yicem belirtin varmı bel agrısından ölüyorum
Gnbaby Zehross03 aslinda ilk kanda cikar diyorlardi. Anlayamadim. Benim sadece kasiklarimda agrilar var sanki regl olacakmisim gibi. Baska da bir belirtim suanlik yok.
Gipsy Bugün belim biraz ağrıyor çünkü adet gününden önce öğrendim 1 düşüğüm bar 1.5 senedir bekliyoruz ve çok tedirginim