Gnbaby isimsizzz umarim kan tahlilinde de guzel sonuclar alirim. Saglikla guzel zamanda kavsmak nasip olsun bebislere🙏🏼
Semilk05 Gnbaby bence kan tahlili için bekle ve yarın ilk idrarınla bi test yapıp 5 dk içerisindeki çıkan sonucu göz önünde bulundur kan için vok erken düşük çıkar sürekli çağırırlar kan vermeye
Gnbaby Arkadaslar gunaydin. Dun kan tahlili yaptirmadim. Bu sabah tekrar test yaptim. Biraz daha belirgin cikti. Reglime 2 gun var
poyrazvearya Gnbaby gebelik var çok yeni hayırlı olsun bugün acilden kan vermenizi öneririm en azından yarından direk kadın doğuma gidersinşz
tmelooo Gnbaby Gnbaby daha yeni olduğu İÇİN silik çıkıyor , benim testim de bu şekilde çıkmıştı kasık ağrılarım coktu birde şuan 14 haftalık hamileyim :)
Gnbaby tmelooo ahh ne guzel tebrik ederim 🥰 darisi basima umarim guzel guzel ilerler haftalar aylar..
Gnbaby LyllyL yaklasik 30 gunde bir oluyorum. Senede 2 kere falan tarihi sasar onun haricinde genel olarak duzenli oluyorum
Ayytacc Gnbaby canim bende boyle ogrendim hayirli olsun ben adete 1kala ogrendim kanda 23cikti sonra deger iki jatina cikti hayirli olsun simdiden
Cgdm34 suscarparimm normal kaset testler adet gecıkınce yapılmıyormuydu acaba benmı yanlıs bılıyorum ya erken gebelık testlerı daha farklı oluyor hemde fıyat olarakta yuksek oluyor
suscarparimm Cgdm34 Evet ama adet gecikmeden de yapılabilir size bağlı hangisini alırsanız erken gebelik testleri ilişkiden adet gününe olan süre içerisinde yapılır fiyatıda dediğiniz gibi kaset teste göre yüksektir