denizefe ıkıncı oglusum yoldaymıs teyzoslar 😂🙏❤️ hayrlısını versın rabbım ınsalah esım bı an omuzları dustu doktora dedı kız deyın kız deyın dıe 😂😂 doktor kusura bakma babası erkek 😂
Deryaq denizefe hayırlı olsun 🙏bizim de ikinci kız 😀 bizim de babamız çok erkek hissetti olmadı 🤷♀️ Genellikle ilk çocukla ikinci çocuk cinsiyeti aynı oluyor hayırlısı artık 😊
Cismmpoyraz48 denizefe bnmde oglusum var allah nasip ederse bide kızım olacak 🤗 ayni şekilde benm esimde kız dmi doktor bey kız dmi doktor bey die sorup durdu evet kız deyince cok mutlu olmuştu 😀 rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin cinsiyet önemli değil ama iste oglan olunca yanına kız istiyor insan sağlıklı olsunlar da🤗😊
Hildambxl denizefe benımde ılkı kızdı esımde erkek delısı çok ıstıyodu allah a şükür bırde oluşum olacak
Harunnisa denizefe canim benim esimde erkrk bekliuordu ama kız olacak allah izin verirse biraz modu düştü ama suan biraz toparladi ruyalarinda erkek gördüğü icin bayagi kaptirmia kendini
Deryaq Alyans benim de ilkinde yeşil damar görünüyor baya belirgin burnunun üstünde iki kaşın arasında her gören peşi erkek diyordu 🤷🏻♀️ Ama demek ki gerçekliği yokmuş
Nisam2008 Benimde kızım var şimdi oğlum olacak ben yine kız istiyordum ama tabi hayırlısı önemli olan sağlıklı olması😊
Nisam2008 Evet vardı ama benim bu üçüncü gebeliğim olu Alyans evet vardı ama benim bu üçüncü gebeliğim oluyor ikincisinin cinsiyetini maalesef bilmiyoruz düşük yapmıştım
denizefe Harunnisa bu adamalrın erkek sevdası benı olduruyor ya benm esım ılk bebeısdede hep kız olsn derdı eabbım hyrlısını versın herkese ıkı tane erkek verdı bızede nasıbımı bymus