gonulcelen Deletedmom434 zaten sizi extra tebrik ediyorm özellikle suan çalışıyorsanız bir hastanede dert dinle bir burda 🙏🏻
Kenanizm18 BAYAN TATLI Bİ DİLLE ENDİSESİNİN SEBEBİNİ ANLATMIŞ ARKADAŞLAR. BENCE DALGA GECMEYİ BIRAKIN. HERKESİN HER KONUDA ENDİŞESİ OLABİLİR. HİÇ BİRİMİZDE YOO BİZİM HİÇ OLMADI DİYEMEYİZ. SADECE BİRAZ HOŞGÖRÜ LÜTFEN 💐
Kagan_pasa2 Dil_sa daha çok yap tatlım daha guzel bi hamile ol evham yapma. Sonucta burasi soru postu neler soruyorlar bu da olabilir :)
Dil_sa Kagan_pasa2 tşk ederim. Soru sormam bidaha :) üzüldüm gördüğüm yorumları. Ben aslında sıcaklığın bir etkisi falan olurmu diye sormak istedim. Kast ettiğim şey buydu neyse sağlık olsun 🙏😘
Emineymen gonulcelen yoooo gayet samimiydi bayan 😀 tabiki hepimiz korktuk ama bu denli olması tuhaf geliyor. Ben doğuralı 8 ay oldu 🙏🏻
Umudum03 Dil_sa oha soruya bak 😃😂😂😂 Güldür güldür de eşofmanlı Şevket hocaya yöneltilen sorular gibi 😂😂😂😂🤣
Tupbebekannesi Yok canım takılma boyle şeylere yoksa.dokuz ayi nasıl bitireceğiz kalbini ferah tut sen👍