Mor_papatya_ canım bende şişkinlik vardı ama yine tahmin etmiyodum cuma günü adet günüm su olmadım normalde hemen o gün olurum sabah yada akşamına akşamda olmayınca test yaptım kıpkırmızı çıktı onun dışında anlamadım yani ama seninde 4gun gecikme var diyosun bence yap ben 4gun hiç bekleyemezdim valla inşallah vardır💓🥰