Meliisa ben de Sancaktepe’de oturuyorm, bölge ve saygo hastanelerine gittm başlarda ama her gittiğimde hem muayene hem de doğum ücretlerine zam yaptıkları için vazgeçtim. 37+5 haftaligim şu an,4 aydır kartal Lütfi Kırdar eğitim araştırma Hastanesi’ne gidiyorm, çok da memnun kaldım. 29 ağustosta spinal anestezi ile doğum yapacağım. . tavsiye ederim hastaneyi .