ayseb12 @“NiilaYYy” Evet çok şükür değerlerim normal çıktı gebelik kolestazı olmadığını söyledi , dermatoloji bölümüne randevu almamı söyledi doktorum . Kaşıntım halâ devam ediyor 😓