zeliiiiihaaa 29+5 haftalık hamileyim genital bölgemde ve popomda arada kaşıntı oluyor ama gözle görülür birşey yok bazen bu kaşıntılar daha da artıyor normal mi sizde de oldu mu
NiilaYYy zeliiiiihaaa hemen acile git canım ben şuan kaşıntı yüzünden yatıyorum hastanede ihmale gelmez ciddi bir konu
Aytenyusuf65 zeliiiiihaaa enfeksiyon vardır canım bendede kaşıntı oluyor du az bir sirkeli suyla yıkadım eczanede çalışan bir arkadaşım söylemişti çabucakta geçti onu uygulayın geçmese hastaneye gidin talil verirsiniz
ayseb12 NiilaYYy merhaba , sizin ne gibi sorununuz vardı tam olarak ? Benimde kaşıntım oluyor günlerdir el,kol,bacak ,sırtım kısacası vücudumun her yeri kaşınıyor , dışarıdan bir şeyde görünmüyor . Size neden yatış verildi
NiilaYYy ayseb12 karaciğer enzimleriyle alakalı hanımlar gebelikte çıkan birşey çok önemli erken doğum oluyor önlem alınmazsa Allah korusun bebek de zarar görüyor nete gebelik kolestası yazın bütün şikayetler çıkıyor vakit kaybetmeden acile gidin
ayseb12 @NiilaYYy kan tahlili yaptım pazartesi çıkacak sonuçlarım , beklemeli miyim yoksa acile gitsem mi bilmiyorum .. Evet araştırdığım kadarıyla tehlikeli görünüyor . Size de çok geçmiş olsun 💐 Nasıl bir tedavi yöntemi uygulanıyor hastanede ? Benim 32. Haftam henüz erken doğum olur mu
Gksuaydn ayseb12 benimde 32. Haftamda ayak ve ellerde kaşıntı oldu 10’gün takip ettiler hastanede yattım. Şuan 34 haftadayım bi ilaç verdiler ursactive diye bu düşürdü çok Şükür karaciğer değerlerini
NiilaYYy ayseb12 kanlar alınıyor yüksek değer ise ilaç başlıyırlar ben bugun başladım inşallah değerler düşer bakalım hayırlısı bana sorarsan acile git derim bende sadece bir kaşıntıyla gelcek biri değilim ama dayanamadım artık
Gksuaydn NiilaYYy 425 e kadar çıkmıştı alt Ast de 170 lere çıkmıştı düştü şuan çok şükür normale geldi