Ormanmeyvelii ben de anlamıyorum ki ben de senin gibi düşünüyorum nst’ye giriyorum Belim kopuyor resmen diyorum ki Garanti Şimdi sancım çıkar yok hiçbir şey çıkmıyor Doktor diyor Her şey normal Gerçi geceleri daha rahatsız oluyorum acaba ondan mı diye düşünüyorum ya da sizin dediğiniz gibi acı eşiğimiz düşük