deryabayramm33 Merhaba benim ilk gebeligimde 28 den beri duzenli olarak sık sancilarim vardi ama 39da dogurdum.
Bu gebeligimde 30 da nst girdim 70-80 arasi sanci cikti ama ben hissetmiyorum tabiki sadece siddetli bi sırt bel agrim var ama gebeligimin basindan beri var oda :) doktor yine aynisini diyor hissetmedigin icin duzenli 2 hafta ile nst girecegim. Pembe kahve ve ya direkt kan gelmesi durumunda doktora gideceğim icim rahat nasipse buda 39-40 da gelie diye düşünüyorum.
deryabayramm33 Tecrübesizim hangi ağrının sanci olduğunu bile ayrit edemiyorum henüz
Belden kasiklara vuran bir agrin olue ve dinlenince gecmezse 10 dk arayla sık olur sonrada zamanla araliklari kisalirsa bu sancilarin gercek sancidir canim
Yalanci sancilar genelde dinlenme uzanma uyku dus ile vs bir muddet sonra geciyor, aniden bebek bir yerde toplaniyor sertlesiyoe kasiliyoe o sira nefesin kesilie gibi oluyor ne oldugunu anlamiyorsun ama sonra dedigim gibi geciyor dinlenince bunlar yalanci sanci.