fatmmaa123 hayır diyetisyene hiç gitmedim çok bulantılı geçti ilk başlarda o yüzden birde gece acıkmalarım çok olurdu onlara dikkat et ettim sadece süt ve yoğurt yedim az porsiyonlarda şimdi yavaş yavaş yemeye başladım artık ama hala dikkat ediyorum azar azar yiyorum çünkü riskli Bi gebelik ne kadar az alırsam o kadar iyi benim için