Irembayik7 aynı haftadayız, ben sonbahar kış döneminde istesemde o kadar minik bebekle gezmeye, parka bahçeye çok gidemeyeceğim en en fazla anne baba ziyareti, hastane ziyareti olacağını düşündüğüm için baston tercih ettim joie nitro lx aldım, ana kucağı olarakta yine aynı sebeple ikinci el joie gemm aldım hemde 250 lira gibi bi fiyata. Bana böylesi daha mantıklı ve uygun fiyatlı geldi açıkçası.