Irembayik7 33 haftalık hamileyim ama hala bebek arabasına karar veremedik siz hangi arabaları aldınız fikir için yazabilir misiniz 🤗
Naziminverasi Irembayik7 ben dün baktım dehşett fiyatlı geldiler bana yaa bende şurda bekleyeyim belki uygun güzel araba tavsiyesi veren olur
horozseker Irembayik7 e bebekten joie chrome bebek arabasını aldım üstüne puset olarakta baby plus aldım benim aldığım 2 aydan fazla oldu indirimdeydi bizde 33 haftalığız🥰
Deletedmom_33 Irembayik7 Casual Cadillac Air Trona travel sistemi kullanıyorum memnunum. Tank gibi araba 😅
Rabia_zeynep61 Naziminverasi https://ty.gl/20pre8dqwy Çok maliyetli bir araba düşünmüyorsan bu ürüne de bakabilirsinizzz☺️ Çift yönlü bir ürün
simgekaya Naziminverasi travel düşünürseniz joell bebek arabasi tavsiye ederim fiyat performans ürünü bence. Travel olmasın dersenizfe ebebekte joie markanın pusetli modeli indirimdeydi ama kökle göre bir tık pahalı
Mucizebb Naziminverasi trndyoldn var guzl marka 4 baby cok kulanilsli ve guzl indirime giriyor arada 1000 tl 2 yil garnti
ozgeozcan Deletedmom_33 bende onu aldım yengemde onu kullanıyordu memnun olduğu için tavsiyesi ile aldık
merve-a canserko memnun musunuz bende kanz d go ya bakiyorum da karar veremedim 😊hafif mi ve arabada cok yer kapliyormu
NilAda16 Irembayik7 Yoyko City Travel sistem aldım. Dün geldi kurduk oldukça güzel bir araba. Kullanınca da memnun kalacağımı düşünüyorum
Melikeyzc NilAda16 bende yoyko city veya yoyko egg almayı düşünüyorum . Bir kadın için tek başına kullanılabileçek bi araba mı ? Siz nasıl buldunuz ve ağırlığı nasıl? Baby plus almıştı abimler çok ağır. Sizce yoyko nasıl?
Mrsmrv NilAda16 yoykoyu geçen sene doğum yapan arkadaşım aldı çok memnun oldukça da hafif bir araba olduğunu söylüyor yormuyormuş taşıması kolay diyor. Ben de onu almayı düşünüyorum tavsiye üzerine
durumoms2 Irembayik7 başka çocuk dusunmedigim için ikinci el az kullanılmış aldık letgodan. Gayet güzel herşeyi tam. Baby&Plus Canyon Travel sistem bebek arabası
Ezgican- Irembayik7 keşke daha erken baksaymışsınız aşırı pahalandı çünkü 😄 ben hamilton r1 almıştım mesela 2buçuktu şuan 6-7 bin olmuştu en son gördüğümde 😅
Irembayik7 Ezgican- baby plus canyon almayı düşünüyordum faaliyete geçene kadar ortalık karıştı bende şaştım kaldım fiyatlara 😅
Canancndn Ezgican- o zaman yaşadığın şehre göre letgodan bakabilirsin canım kullanışlı şeyler çıkabiliyo. Ben 3te 1 fiyatına neredeyse sıfır ayarında mamas papas aldım
damiiss Irembayik7 ebebekten joie Chrome araba ve gemm puset aldık normalde de indirim vardı ama açık renk olanlar daha indirimdeydi internet sitelerinde ondan aldık
Momofmilos Ben mamas papas aldım ama sonradan pişman oldım bu kadar pahalı şeye gerek var mıydı diye birde ağır.
Havagl-03 Bende 31 haftalık hamileyim almadık hala ve cok pahalı gercekten bebek arabaları.. Peki puset almayı da düsünüyomusunuz yoksa gereksizmi
ElifKay4 Havagl-03 bazı hastanelerde puset olmadan bebeği eve götürmeye müsade etmiyorlar yine takipli olduğunuz hastaneye sorun isterseniz
Irembayik7 Havagl-03 başlangıçta ihtiyacımız olacak.gibi duruyor pusete ilk gebeliğim hersey çok yabancı geliyor 😅