Eren_umay2 Deleted_12 13+0 bende halsizlik bulantı hiçbirşey yiyememe eşlik ediyor bizede sürekli uyku hali . Pazartesi randevuzumuz var bakalım cinsiyeti öğrenebilecek miyim? 🙈
Pearl123 Arkadaşlar kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti 14. Haftamdayım dün doktorum cinsiyeti belli oldu dedi ama söylemesini istemedik kağıda yazdırdık ☺️ Bu haftalarda cinsiyet net belli oluyomu tecrübeli annelerden öğrenebilirmiyim ☺️☺️
Eren_umay2 Shediye yaaa sağlıcakla kucağınıza almak nasip olur inşallah. Bende 3 haftadır gitmiyorum doktorum yoktu pazartesi gelecek randevuyu erkenden aldım . Cinsiyetide öğreniriz inşallah sizin cinsiyet belli mi acaba 🙈🙈
Ozlem0802 Yildizayz Amiinn İnşşaallah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😍 15+5 te öğrendik önceki gittiklerimizde göstermedi hiç sabahta uyuyordu doktorumuz uyandırmak için baya uğraştıı
Sedaduru Deleted_12 16+2 kanamam olduğu için yoğun kaygıyla geçiyor umarım hepimiz bebeklerimizi sağ Salim sağlıklı olarak kucağımıza alırız 🙏🏻
Eren_umay2 Shediye Malesefki direk ultrasona çıktım ikili tarama için söylemesini rica ettim doktora emin olamadığını söyledi . Ama cinsiyetide söylemedi . Devlete gidince böyle zaten . Doktorum söylerdi kendisi aslında ama direk ultrason olunca olmadı 15 gün sonra gidecem. Sizin cinsiyet belli oldu mu peki🥰🥰
meryemesra Deleted_12 Hâlsizlik, ara ara yoklayan ağrılar vs :) hamdolsun bugünümüze ❤️🤲🏻 Sağlıkla gelsin yavrularımız inşaAllah…
Shediye Eren_umay2 11 haftada çok ısrar ettik kız gibi dedi belli değil dedi 13+4 te kesin erkek dedi çok şükür sağlıklı olsun tüm bebişler inşallah 🥰🤍🤲🏻
Eren_umay2 Shediye Çok sevindim sizin adınıza sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰 artık bende 15. Haftamda falan gidecem o zmn öğrenirim heralde😂 sağlıklı olsunda ne olursa olsun🙈🙏