Tombikbebek fatih bezmialem deki doktorlar da ssvd yi destekliyorlar. Benim de 2 cocuk qrasi 2 yıl. Ozeldeki doktorlar asla riske girmiyorlar ven de o beklentiyle sezaryen olurum diye dusunurken bezmialemdeki doktorlara da muayene olunca yoo olabilirsin biz bu klinikte ssvd yapıyoruz bebgin kilosu, suyun,çatıda problem yoksa ve en az 2 sene gecmisse denenebilir dediler cok şaşırdım ve hala dogum için bekliyoruz. Sonuc normal doğum olmayacak bile olsa en azından bu süreçte ille de sezaryene yonlendirilmeye calisilmamasi ve normal doğum isteginin dikkate alınması ferahlatıcı bir durum.