Benim de bebeğimde gelişim geriliği var 5 hafta hemde 27 hafta şuan ama 22 çıkıyor bilinmezliğin içindeyim nasıl düzelir ne olur asla belli değil…..
Çözümü var mı içimden hiç birşey yapmak gelmiyor artık bir bebek taşıyorum ama çok üzgün hissizim önerisi olan varsa yazsın Zeynep kamil hastanesi ve özel bir başka doktora gidiyorum haftalık kontrollerime şuan sadece takipteyim