1 ay önce karın çevresinde gerisim geriliği var demişti doktorum sebeplerini sordum çok yorulmaya düzensiz beslenmeye bağlamıştı 2.5 yaşında bir oğlum var yorgunluğum vardı düzensiz beslenme vardı 2 haftada fark kapanmıştı bende dinlenerek beslenerek yalnız benim doktorum da gelişimi tamamlanana kadar tutucaz demişti benim ilk doğumum sezeryan olduğu için sezeryana alırım demedi bana