kızlar günaydınnn . İnşallah bebişlerimizin kalp atışını duymak nasip olur :)
benim reglinin ilk günü 13 temmuz . Dr cuma gunu 5+4 sün dedi regliye göre ama uygulamada bugün 5+5 im anlamadım nasıl oluyor :)
çarşamba günü kalp atışı için cagırmıstı yani 6+1 de inşallah duyarız .4+6 da kese gördük