Essraanil bhrey ben deeee 5+2 😁😍kesemizi ve yolk sac kesemizi gördük çok şüküe haftaya cuma kalp atışı için çağırdı doktorumuz inşallah duyarız😍🙏🏻
Mehtapkz bhrey Bebimde tam 6+1 dun gittim kese ve yolku gordum kipirdadiginida gordum ama kalp atisi icin 10 gun sonraya cagirdi canm insallh kalp atisinida duyarim ❤️🤲🤰🤱
Nerican Seb hayır daha duymadım 4+4 de gittim keseyide göremedim bu pazartesi gidip keseyi görürüm inşAllah sen ne zaman gördün kalp atışını dinledin mi ben kalp atışını 12. Haftada dinlemek istiyorum bu arada
Rumiars Nerican betaniz kaç çıktı acaba benimde son adet 19 temmuz 4+4te görünmedi betam 98 çıktı uyumlu değil haftanla bidaha kan ver dedi içim çok tedirgin
Seb Nerican ben sali 5+1 de keseyi gordum , 6+1 de kalp atisi icin gidicem insallah duyarim bundan once iki bos gebeligim var igne kullaniyorum
Nerican Seb inşAllah içinizi rahat tutun bir şey olmaz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah
Iremdemr Mehtapkz İnşallah canım Allahım sağlıklı bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin benim de 10 gün sonra kalp atışı için gelin dedi kesmeyi gördüm 14 mm olmuş ama daha bebeği göremedik 🌸
susis Mehtapkz ayy ben de tam olarak bugün aynısını yaşadım 6+1 kıpırdama görünüyor ama kalp atışı için 8. haftada çağırdı. Ohh aynısını yaşayan biri görünce içim rahatladı ☺️ Neden duyulmadı diye endişelenmiştim
Mehtapkz Iremdemr amin canim benim ayniyiz seninle bak insallh hersey saglikla ilerlerse nisanda dogurucaz 🤲🤰🤱