Benjaminannesi Ben aslında sadece 10 kilo almıştım, onun da 6-7 kilosu bebek, plasenta amniyon sıvısı falanmış, ama doğumdan sonra o kiloları yağ olarak geri aldım 😂 adetten sonra biraz da oğlum yürümeye hareketlenmeye başladığı için verdim hepsini, inan şuan iki dk oturmayı lüks sanıyorum 😂😂