Benjaminannesi Yani şöyle ki, benim 40ımın içinde 28.günümde kanamam azalmıştı, sonra tamamen bitmişti. 40ım çıktıktan sonra tekrar kanamam başladı, doktor kontrolünde, doktorum kendisi söylemişti. Ondan sonra da her ay regl gördüm normal bir şekilde