kckynssna Bende 36+5 im 36 nın başında birden indiğini farkettim artık her an doğuracak gibi hissediyorum karnımı gördükçe😂 zaten bebişim baş aşağı doğum pozisyonunda şuan, feci bel ağrımız var 😰
hafsa2020 kckynssna indi derken hareketlerini mi aşada hissediysun yoksa karnının şiş kısmı mı aşada 😊
Tek hafsa2020 göğüsünün altından aşağı iniyor canım 4 parmak eğer elin arasına giriyorsa göbek aşağı inmiş demektir 😉
kckynssna hafsa2020 yoo zaten başı aşağıda o beni çok yoruyor ayakları midemde sürekli, ama görüntü olarak aşağıda karnım eskiden mesela tişört giyince göbeğim açılmıyordu şuan ne giysem alttan göbeğim açılıyo 😁
Ozgemir05 hafsa2020 aynı sorun bende de var işte napcaz biz yaa bu şekilde doğum yapan anneler neredeler
kckynssna hafsa2020 valla benim hiç yoktu bu hafta görüntüde farklılık hissedince onunda farkına vardım 😁
Maviss35 hafsa2020 gelir canım rabbim en hayırlı zamanı bilir😇 bebek baş aşağı dönünce iniyor diyorlard ben pek böyle şeylere inanmıyorum 7. Ayda sırtı donuk başı yukardaydı benim bebeğimin ana karnım aşağda görünüyordu 😆 şimdi baş geliş duruyo gene aynı karnım 😅😅
Nily hafsa2020 38 olduk merdeyse Hala migdemin altinda bir top😂😂 İnmedi inmiyor. Cook korkiyorumm belirtimde yok. Sadwce arada kasiklairm agriyor okdr nst gecen hafta sancida cikmadi Yarin tekrar gidicez bakalim😪