Betull-11 Bende ikizlere hamileyim 27.haftada ödemim var sanıyodm 31.haftayı görene kadar😄 ayaklarımı tanıyamıyorum resmen. Üst kısmı o kadar şişiyor ki terliğe girmiyor bazen, bileklerim aldı basını gidiyor zaten😅 oturarak çalıştığım için hareketsizlikten oldu hep. Ayağımı yüksek bi yere koyuyorm, geceleri altına yastık koyuyorm ama faydası yok. Sabah uyandığımda ilk adımları çok zor atıyorm