09Tugba_0909 karın büyüdükçe ana damarlara baskı yapıyor ve kan dönüşümü zorlaşmaya başlıyor. Ayaklar en aşşağıdaki eklemler olduğu için kan gölleniyor ve şiştikçe dokulara olan baskı bize ağrı hissettiriyor. Dokulardaki kan ve su yani. O yüzden esneme germe ayağı yüksekte oturma yatarken ayak altında yastık olması aşşşşırı fark ediyor. Tuzu hiç azaltmadım bu kata dikkat ettim hiç ödemenin yok çok şükür ama çok dikkat ediyorum olmasın diye