Anne4142 hemsreanne ben de işin işindeyim tüm kadın doğum bilgilerim restleşmiş gibi heyecanlıyım. 🤭 yarın kontrolüm var. 37 de belli olcak 1 hafta sonra yani
hemsreanne Anne4142 bilmesem normal doğumu denemek isterdim açıkçası ama bilmek biraz işleri değiştiriyor :) sağlıkla kavuşuruz inşallah
Burcu-2634 hemsreanne 10 eylülden sonra heran hazırlıklı ol dedi sezeryan istersen 15 eylül normal istersen 22 eylüle kadar yolu var dedi ama gidişat normale doğru dedi en sağlıklısı dedi 14.30 da 2. Nst ve kontrol var bakalım bugün ne diycel
gyalinn hemsreanne bildiğiniz şeyleri bizimle de paylaşır mısınız lütfenn🤭 ben zaten sezeryan düşünüyorum ama yinede emim olmak istedim.
-Mediss hemsreanne doktorunda bana kadın doğumluların çoğu süreci bildiği için sezeryen tercih ediyor dedi sizin gibi 😅
2Prensin_annesiii hemsreanne 21 eylul sezeryan gunum ama doktorum 14 eylul dedi 37 haftasinda ben 38 istedim 21 eylule
Canpolat hemsreanne Pazartesi çatı muayenesinden sonra belli olur gibime geliyor normal mi sezaryen mi diye son 20 gün kaldı bakalım ne zaman teşrif edecekler 😀Daha birşeyin planı yapılmadı yani 😀
Gmzbiri hemsreanne 35+4 üm 2 hafta sonra gel dedi çatı muayenesi olacağım ona göre karar vereceğiz bakalım. İstediğim bi doğum şekli yok açıkçası benim ve bebeğimin sağlık durumu neye uygunsa o şekilde olmasını istiyorum🤗
fulyaablaoluyor hemsreanne 1.dogum sezeryan olup 2. dogum da sezreyan olma ihtimali kac birde mesela 2. dogumda sezryan olacak ama yinede cati muayenesi oluyormu acaba bn daha 32. haftadayim da ön bilgi acisindan sordum
3prens71 hemsreanne sezeryan olucak benımkıde pzrtesı net tarıhını alıcam ınşAllh tahmınımce 7-8 eylul☺️
3prens71 hemsreanne evet 2. Sezeryanım bnım ılk dogumum normaldı guya 2 ay maffoldum cok zor gecmıstı sezeryanda 10 gun ıcınde toparlandım hemen cok şükür sorun yasamadım
Zeeynepp 15 Eylül demişti tabi bebiş erken de gelebilir daha kararlaştıramadm normal zor diye biliyorum sezeryanın da illaki zorluğu vardır ama çok kararsızım 🙄
hemsreanne Zeeynepp bende karar veremedim doktor kararı bana bıraktı bir tık daha sezeryana yakınım ama
hhacerozer Benimde 1 eylül sezeryan tarihim tabiki kızım acele edip erken gelmezse İnşAllah gelmez de 39+4 olmuş oluyor :)
Dilan_bulut hemsreanne dün muane oldum bebek doğum pozisyonunu almış tahmini doğum 16 eylül beklemediz