Papiiii kesinlikle stres yaptığından düşündüğünden olmuyor. Ben 8 ay denedim olmadı doktorum problem yok dedi tedavi istedim vermedi ihtiyacın yok dedi. Her ay adetim yaklaşmadan vücudumu dinlerdim bi belirti arardım. Bu ay ise eşim virüs oldu üstüne dedem vefat etti yine de es geçmeyelim dedik. Üstüne tatile çıktım hiç kendimi dinlemedim takmadım doktorum kistin var demişti o yüzden de hiç umudum yoktu. Ama hamile olduğumu öğrendim tatil dönüşünde. Hiç düşünmeyince gerçekten oluyor. Sizde kafanızı bununla meşgul etmemeye çalışın biliyorum zor hiç kolay değil çünkü beni de kimse anlamıyordu. 9 ay diyorum ama 9 yıl olmuyor gibi hissediyordum. Canınızı hiç sıkmayın Allah büyük elbet sizde güzel haber alacaksınız inşallah yakın zamanda sizden de iyi haberler alırız 🙏🏻🙏🏻