Papiiii Sana kendi hikayemden bahsetmek isterim. Ben de iki kere kayıp yasadım.Birin de düşük yaptım , diğerinde 14 haftalık kürtaj oldum. Birsüre toparlayamadım kendimi . Daha sonra tekrar denemeye karar verdik. Tedavime basladım. Doktorum sürekli sen gebe kalıcaksın diyordu . Sorun yok diyordu . Bir ay gecti iki ay, üç ay yok yok yok. Tabki insan üzülüyor stres yapıyor. Daha sonra bigün yine doktora gittim. Yumurtaların çok gelişmis. Cantalamaz bu ay diyip bana. İlac verdi. Bu ay hamile kalman cok düsük dedi. Bende doktor hem öyle dedi. Hemde ilac kullanıyorum zaten diye. O ay hamileligi aklımdan bile gecirmedim, nasıl olsa olmayacaktı.Amaa cok cok sükür ki minik mucizem meğer o ay bana tutunnmuş. Yani demem o ki ay hic düsünmedim, aklıma getirmedim. Hatta adetim 1 hafta gecikmiş. Aman nasılsa ilac kullanıyordum ondandır dedim. O kadar dahi düşünmedim. Rahat olmak , stres yapıp düsünmemek cok önemli. Ben bunu anlamıs oldum. Şuan 22 haftalıgız teyzeleri. 🥰İnsallah rabbim sana da isteyen herkese de yasatır bu duyguyu 🤲 Lütfen stres yapıp kafana takma. Ben neden gebe kalamıyorum sorusunu kendine sorup üzme. Hele de insaları s.ktir et 🙊