Minagezer 37+5, normalde içime hep 17 Ağustos’ta doğurucam hissi gelmişti ama tutmadı😂 tuvaletten çıkamıyorum bez mi bağlasam kendime düşüncesi geldi dünden beri😂 bi yandab bebeğim artık doğsun onu seveyim isteği geliyor bi yandan da az daha içerde büyüsün aşırı sıcaklar da geçsin doğup da isilik olmasın yavrum diyorum🥲🥲