_ozlmm Crnn_1 3 3.5 litre içiyorum ☺️Havalar çok sıcak çok da terliyorum bu yüzden suyu çok içmeye çalışıyorum 😂
edaa1402 @Crnn_1 valla bende 1,5 litre falan içiyorumm canım zayıf bi insanım doktor senin bünyene 1,5-2 yeterli demişti 😇
Lizbonn Crnn_1 bu sıcaklarda 3 ltyş geçiyorum bile 4-4.5 arası iciyorumdur bu sıcaklarda icemeyen nasıl icemiyor dili damagı kurumuyor mu acaba diye düşünüyorum 🤨
KeremikoBayky Crnn_1 ben içiyorum belki bu sıcaklarda 3 ü geçiyorumdur ama ben çocukluğumdan beri içerdim.