Dolunaybelinay Aambs28 o zamanlar da 30 u atlatsam gerisi gelir diyor dum zar zor 37 e geldik zaman geçmiyor 😬😬
Aambs28 Dolunaybelinay Geçer geçer Allah’ın izniyle ☺️ Gerçi zaman da çocuk da içimizden geçiyor ama neyse 🤭🤭 sağlıklı doğsunlar da ❤️
Canpolat Dolunaybelinay Gram doğum korkum yok 😀Tek yani bu zamana kadar böyle gelip son an dönüp sezaryene dönmesi gerçi pazartesi bakalım hayırlısıyla 😀
Dolunaybelinay Canpolat bende de var malesef, eşim ultrason fotolarına dayanarak aynı sen diyor 😂😂😂önemli olan canlı hali tabi
sunset_momy Ozum12 37+3 benimde 😄❤️ Şimdilik karında toplanma sertleşme dışında bi şikayet yok sizde durumlar neler
Hatice_ferit asyaanne benimde zorunlu sezeryan gözüküyor genel anestezi olmak istiyoeum ama doktorum yeni covit geçirdiğim işin epidurali önerdi
Elif-mrl asyaanne canım şimdi gördüm yazını da bende uyuz oldum nisan ayından beri senin ki nezamandır ve ne gibi tedaviler gördün. Benim doğumum da Ocak ayında olacak aynı konudan müzdaribim ve aşırı korkuyorum doğuma kadar geçmeyecek diye 😢