Dolunaybelinay Sizler hangi meyve oldunuz kızlar, ilk gebeliğim suanlık normal görünüyor ama ben 38 de doğurmak istiyorum artık 40. Haftaya gitmesek de olur diyorum 😂😂burama kadar geldi 😬😬 artık hamılelık cok zor Allah yardımcımız olsun
Canpolat Dolunaybelinay Günümüz aynı ve aynı şeyleri düşünüyorum 49 olmasa da olur burama kadar geldi 😀Pazartesi çatı muayenem var hayırlısıyla 😀
asyaanne @Dolunaybelinay biz de 37+1 olduk benim sezaryen olacağından planlı doğumum 26 Ağustos da bi sıkıntı olmazsa alınıcak inşallah.Birde şu uyuzu atlatırsam inşallah atlatırımda bebeğime de geçmez ben dayanamıyorum yavrum napar bilemiyorum 😔
Adensmom8 asyaanne bizde 37+2yiz ya inanılmaz kaşıntı ve kırmızı döküntülerim var sizde de mi aynı şey var acaba
Elif-mrl asyaanne canım şimdi gördüm yazını da bende uyuz oldum nisan ayından beri senin ki nezamandır ve ne gibi tedaviler gördün. Benim doğumum da Ocak ayında olacak aynı konudan müzdaribim ve aşırı korkuyorum doğuma kadar geçmeyecek diye 😢
Asuman59 39+2 olduk daha tik yok kızim iki gun erken geldi oğlum 5 gun içinde gelırmi bilmiyorum beklemedeyiz
sunset_momy Ozum12 37+3 benimde 😄❤️ Şimdilik karında toplanma sertleşme dışında bi şikayet yok sizde durumlar neler
Elif-mrl Adensmom8 bende var bana uyuz dedi geçen gün artık profesör doktora götürdü eşim kwellada diye bi losyon verdi 2 kutu bana 2 kutu eşime 1 hafta arayla kullanıp 15 gün sonra kontrole gel dedi
Dolunaybelinay Aambs28 o zamanlar da 30 u atlatsam gerisi gelir diyor dum zar zor 37 e geldik zaman geçmiyor 😬😬
asyaanne @Adensmom8 evet canım kaşıntı ve kırmızı benek benek yaralar şeklinde başta isilik sandım hatta çatlaklarımın içi şişti dedim çatlaktan oluyordur doktora anlattım dedi gebelik de olan bazı sorunlar var safrayla ilgili bisey olabilir dedi oda temiz çıktı sonra sagolsun aklına geldi doktorumun da bi cildiyeye git dedi doktor bakar bakmaz uyuz olmuşsun dedi hani kaşıntı vardır ama ben ömrümde böyle kaşıntı görmedim ya bi losyon verdi kullandım bi hafta sonra tekrarla dedi ama bi haftaya ben nasıl durucam böyle kasınıyorum yani eczaneden karışım aldım önerdi herkes onu sürdüm şimdide oda illet bişey yapış yapış hissediyosun ve hala kaşıntı devam üç gün uygulayacağım bunu işe yarar inşallah umarım seninkide bundan değildir kardeşim Allah kimseye vermesin bu illeti heleki doğumuma 10 gün kalmış 😔
Adensmom8 asyaanne benim bu safra kesesi ile alakalı dedikleri değerim biraz yüksek bakalım yarın gastroentrolojiye gideceğim inşallah sıkıntısız bir şekilde bir an önce geçerde miniklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🥰
Dolunaybelinay Canpolat evet kesinlikle 😂😂doğum korkusu da bir yana. Sezeryan e dönmesin den de korkuyor um. Haftaya bende kontrol e gitmem lazım
asyaanne @Hatice_ferit Teşekkür ederim canım evet zorunlu hatta genel anestezi ile bana kalan bi tercih bile yok bebeğimin gelişimi önde olduğu için 38 de alalım dedi doktor hayırlısı bakalım
Hatice_ferit asyaanne benimde zorunlu sezeryan gözüküyor genel anestezi olmak istiyoeum ama doktorum yeni covit geçirdiğim işin epidurali önerdi
Canpolat Dolunaybelinay Gram doğum korkum yok 😀Tek yani bu zamana kadar böyle gelip son an dönüp sezaryene dönmesi gerçi pazartesi bakalım hayırlısıyla 😀