Brckose61 evet hafif preeklemsi de tansiyonlariniz çok yükselmedigi sürece 3-4 günde bir nst kan idrar tahlili ile takip edilebiliyorsunuz. O hamileligimde de bir doktorum 37. De almak istedi ancak diğer doktorum 38. Haftaya kadar beklenebilir dedi. Bende onu dinledim. Doktorlarından risk algısına göre değişiyor karar vermeleri sanirim