Mzyyn1903 ben de devamlı olarak idrarda hep kan cikti , ilk defa protein çıktı şimdi musahade altindayim takip edilecek ama çok şükür ki haftam pazartesi itibariyle 36 olacak , doktor doğsa da sorun olmaz korkma dedi . Siz doğum yaptınız mı kac haftalık oldunuz?