Bende 96 kiloyla hamile kaldım, dr.um maksimum 8 kiloyla doğuma girmemiz lazım dedi, şu an 17 haftaligiz evde yine 96 çıkıyorum ama dr.un tartisinda 98 çıkıyorum, şu anlık bir sorun yok Allaha şükür, kendimizi boş yere üzüp de strese sokmayalim, iyi düşünelim ki iyi olsun inşallah hersey 😊