Greeneyes1997 hamilelikte ne yediginiz ictiginiz degil “ne kadar” yediginiz ictiginiz önemli.. gunde 2 kola ile haftada 2 kola arasindaki fark gibi. ben uzman degilim kolanin zarari falan hic bahsetmicem ama sunu soyliyim, 26.haftalardan sonra ayaklara ellere bi sisme bir agri geliyor ödemden. Bunun ana sebeplerinden biri tuz digeri kafein digeri de asitli icecekler. Maden suyu haric. Ben cok gazoz icerdim canim hala cok asitli icecek istiyor ama tamamen icmeyi biraktigim gun ellerim ayaklarim yuzum resmen kendine geldi sisliklerim agrilarim azaldi. Kolada da kafein ve asit bol miktarda var. Bu tip problemleriniz baslayinca tamamen kesin derim🌸