Hanife47 Gram olarak ikinci bebeğiniz dikkat etmediğiniz beslenme yüzünden daha kilolu olmuştur zaten. Şeker kilo aldırır. Bu çok da iyi bir şey değil. Benim de ilk hamileliğim o şekildeydi. Kola hiç içmedim ama genel olarak dikkat etmemiştim. Kilosu en fazla olan bebeğim ilkiydi.