Deryaozdmr
Hani diyorlar ya parmaklarını saydı doktor, ayaklarını gösterdi falan diye o kadar detaylı bilgi almak istiyorsanız onları sorabilirsiniz. Daha önce onda takipli olan arkadaşlarım çok memnunlar ama onlarda aynı şeyi söylüyor. Parmaklarını saydığını söylemedi ama sorun olsaydı söylerdi diye. Beyin gelişimi, kalp, iç organlar, ayak, boy, kilo hepsiyle ilgili detaylı bilgi almak isterseniz yazın bir kağıda ya da telefona muayene bitince sorarsınız. Ben farklı bir perinatologta detaylı yaptırdım çok kısa sürdü ama çok tatmin ediciydi verdiği bilgiler. Sonra bebeği daha detaylı göreyim diye birde kadın doğum doktoruna detaylı yaptırdım. Onda o detayları gördüm. Ama önce perinatolog gördüğü için bebeğin sağlığından emindim