Lizbonn
27bin + 2000 doçent doktor için istediler. İyi bir küvöz için göze alacağımız bir rakamdı ama küvöze 5600 istenince tabii elimiz kolumuz bağlandı. Bu rakamlar ilaçsız bir de. 30 gün kalsa rakam korkunç bir rakam. Kolan hastanesi, medistate, medical parka baktık ama onlarla ilgili de iyi kötü yorumlar var. Ben kadın doğumdan çok iyi bir yenidoğan yoğun bakım ünitesi ve o ünite başında iyi bir ekip bakıyorum. Acıbadem, memorial, florance hepsi sgkdan çıkmış ve bahsettiğim gibi ekip onlarda. En sonunda çok sıkıldım dedim bir şey olursa direkt zeynep kamile giderim😳başka seçenek kalmadı resmen