ozgetoozge normal doğum istiyor olabilirsiniz ama sırf normal doğum için inşallah kilo alımı yavaşlar diye dua etmeyin nolur. Sağlıkla gelsin hiç önemli değil. Bebeğim iri bebekti benimde hep normal istiyordum. 41. Haftada sancılarımla doğum başladı ama iri olduğu için normal doğuramadım sezaryene alındım. 4300 gram doğdu ve sezaryen hiç korktuğum gbi olmadı. Hastanede hemşireler ayağa kaldırdılar ve bir daha hiç yatmadım