Oylumbaska Busenurrr97 43 gün kalmış uygulamaya göre ama ikiz olduğu İçin kaç gün kısalır acaba? Çok sabırsızım artık sağlıkla doğsunlar diye sabrediyorum. 😅😅😅😅😅
star3star Busenurrr97 bir bakmışsın son 10 gün gelir☺️gğnler nasıl geçiyor hiç anlaşılmıyor benim nasipse son 10 günüm🧿🤲🏻
Oylumbaska Busenurrr97 çok şükür hiç mide yanmam yok ama son bir haftadır çok ağırlaştım iki bin Adımda bitiyorum göbeğim yere düşecek gibi oluyor sağdan sola dönemiyorum kalkıp diğer tarafa yatıyorum çünkü göbeğim öne doğru uzuyor garip bir şekilde kenarlarım bomboş tam bir eziyet artık 😅😅😅 ama şükür rabbim nasip etti isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿
Gny18 Busenurrr97 son 61 tabi uygulamaya göre. Bebek doğdu butonu 34 haftada geliyormuş son 3 hafta o buton buraya gelecek 😀
twinmama2 Gny18 merhaba haftamız aynı sayılır nasılsın geçiyor benim iki gündür kasıkta ağrı ve batma oluyor bebekler dünden beri çok hareketli ve toparlanma oluyor sertlesiyor birde günde 3-4 kez büyük tuvalete çıkıyorum sizde de oluyor mu erken doğum belirtisi mu bunlar
EzgiKly Gny18 Benim de uygulamaya göre son 65🤩 doktorum 7 ekime kadar bekleriz dedi eger erken gelmeye kalkmazlarsa😄 sizde bence 37 ve 38i planlayın, pozitif düşünün. Eğer bir sağlık problemi yoksa onlar için en iyi yer anne karnı🌺
Gny18 twinmama2 merhaba canım. Yazdıklarının hepsi bende de oluyor. Uykusuzluk aşırı mide yanması vajinada ağrı ne ararsan var 😀 doktor normal dedi ağrı batma hissi bebekler büyüdüğü için oluyormuş. Selametle al kucağına cinsiyetleri ne bebişlerin?
twinmama2 Gny18 daha gidemedim doktora soramadım evde kendi kendime teshis koydum erken dogurucam kesin diye 😀 zaman azaldıkça korkuyorum aşırı bi baskı var artık karnımın altında ya hayırlısı bakalım ne zaman gelirlerse 😀 ikiside erkek , sizinkilerin cinsiyeti ne
Gny18 twinmama2 benim bebişler de erkek 😍 sol tarafdaki bebişim o kadar aşağıya inmiş ki hıçkırınca vajinamda pıt pıt hiss ediyorum. Ben artık 34 ü görsem yeter diyorum kiloları da normalse doğsunlar bi zahmet 😀 karnım o kadar büyük ki taşıyamıyorum.
twinmama2 Gny18 sormayın yaa benim ikiside baş aşağı karnım zaten başından beri aşağıdaydi iyice düştü bir haftadır zor taşıyorum kendimi kalkmak oturmak dönmek yatmak oylr zorlaştı ki 😀 hedefim 34 benimde alalım derse hemen kabul edicem ya Sizinkilerin kilosu nasıl benim 30,haftada 1700 küsurdu ikiside şimdi ne kadar oldular bilmiyorum
star3star Gny18 aynı bende sizin gibiyim.sol taraftaki bebeğim baş aşağı ve hıçlırdığı zaman ben vajinamda hissediyorum.sağ taraftaki bebeğimde yan yatmış pozisyondaymış ve göğüs kafesime dayanıyor inanılmaz acıyo.Rabbim nasip ederse 9 gün sonra doğumum var bu haftamı istirahatle geçiriyorum
Gny18 EzgiKly benim tek yumurta ikizi canım 🥰 istesem de 37 38 i göremem bebekler için riskli dedi doktor. 36 görsem çok şükür derim kii artık dayanamıyorum yürüyemiyorum kendimi taşıyamıyorum nefes alamıyorum imdaat diye bağırasım var. Her şeyim hazır bugun ameliyat olacaksın deseler koşa koşa giderim 😅
EzgiKly Gny18 Tek yumurta mı🥰 o zaman en geç 36da gelir minikler. Sağlıkla gelsinler insallah. Ben daha kıyafetlerini yıkayıp ütülemedim, dolapların almaya zamanım olmadm, hastane çantam hazır değil. Bende şimdi gelmesinler diye dua ediyorm😄