Okadr zor süreç ki birgün akşam telefon çaldı eşimi aradılar hastanede okadr korku sardı ki bizi rengimiz sap sarı oldu megersem ıslak mendili bitmiş yoğun bakımda ki hemşire aradı eşim sabah koliyle götürdü oradaki bebeklerin de biterse kullanın dedi kimseyi korkutmayın dedi heran bişi olacak diye aklım çıkıyordu hastanede olan bebeği görmeye geliyorlardı evime ama bebek hastanede o kadar kafayı yemiştim ki anlatamam size