Mello29 Merhaba, evet ben cok memnun kaldım. Detaylı muayene öncesi bir kağıt kalem alıp ne tür hastalıklar çıkabilir ne riskler var yarım saat anlattı, sonra detaylıya geçtik 1 saate yakın da inceledi her şeyi bize anlayabilceğimiz şekilde açıklayarak. Fiyatı yüksekti ama ben anlaşmalı firma sayesinde tamamını ödememiştim. İmkanınız varsa öneririm mutlaka🌸