maviskelebek06 2 . Gebeliğim hayırlısıyla bu da normal olsun istiyorum tecrübeliler var mı 2. Daha mı kolay olur sizce 😅
AnagibiAnaa maviskelebek06 Bende burda bekliyim 😍 2. Gebelik daha heyecanlı geçiyor bende herşeyin bilincinde olunca heralde
Nis Normal bunuda normal istiyorum duydugum kadarıyla kolay oluyormus bi arkadasmda 2 erkegin üstüne bir kız normal dogdu dikmedik yermi bırakmadılar dedi zor olmus
can9129 Anneadayi89 acılmam olmuyordu canım açılma olmayınca da epidural yapamiyordular 11 saat sancı çekmiştim
Canangnctr maviskelebek06 benimki ikinci doktor şu an yatış verdi bakalım gerçekten kolay mi yazarim 🤣
Xxz maviskelebek06 bende 38. Haftama bir gün kaldı 2. Yi dogurucam insalalh açıkçası doğumu bilmem de çatı muayenesi ilk dogumdakindnandaha rahat geçti bir tek onu kıyas yapabiliyorumm şuan .
HappyNewMoom maviskelebek06 Annem 3 kere yaptı ilk benim çok kolay olmuş kontrole gidip doğurup çıkmış 40 dkda ikincide rahat olmuş ama 3.de 7 saat sancı çekti gerçi aradan 14 yıl geçince doğurmuştu