payidar Hanımlar polikistik overli olup düşük yapmadan sağlıklı doğum yapan var mı yada suan poliskistik olup hamile kalan. Düşük yapmamak icin doktorlarınız ne önerdi nasıl bir yol izliyorsunuz ? Ben bu konuda cok endişeliyim😔
Yildizim payidar Ben✋🏻 Polikistik overliyim ve şu an 24 haftalık hamileyim😊hamd olsun şimdiye kadar hamilelikte bir sıkıntı yaşamadım
Rmeysa payidar 2 sene aralıklı olarak klomen hap kullandım sonunda hamile kaldım 37. Haftadayım çok şükür bi sıkıntı yok 😊
Babies16 payidar polikistik over normal sartlarda dusuge sebep olmazki.cunku kistler yumurtaliktadir bebek se rahimde ben pcosluyun.38+6 hamileym
payidar Yildizim nurucararslan Cerenora Bendede var ileri derece değilim 3 gündür sadece aksamları kahvemsi lekem oluyor 5+5 oldum daha yolun basındayım cok korkuyorum acaba pcos’dan mı lekelenmem mi oluyor diye. Progestan kullanıyorum bir hafta dinlen sonra gel dedi doktorum ama ben pcoslu oldugumu söylememiştim doktorumda bana kistlerin var demedi. Henüz yeni evliyim ve ilk aydan hamile kaldım cok şükür 😔
nurucararslan Beenn☝🏻 Pconun herşeyini taşıyorum sonuna kadar , ama çok şükür ki hamile kaldım ve 32.haftamdayım şuan:)
Agg0207 Bendede var sanırım pco bi doktor pco var demişti diğeri yok dedi adet düzensizliğim vardı sadece kist yoktu kilo kıllanma alan yoktu bende ilk hamileliğim 27. Haftadayım hiçbir sıkıntım olmadı
Newmom payidar evet ama hiç düşük tehlikem olmadı en başından beri çok şükür yani olacak diye bişey yok
Pcosluhatun Bende en büyük pcoslardanım 😍 kilo, tüylenme, yumurtlama sıkıntısı ve tüm eksileri bende var. Tedaviyle hamile kaldım, cuma günü doğumum var, çok şükür rabbime 🙏🏽 Hamileliğin başından beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, pco kanımı pıhtılaştırdığı için.. Birde progestan ve ayrıca crimone fitil kullanıyorum olası düşüğe karşı. Tüm pcoslular takıldıkları herşeyi sorabilirleeer 👋🏼 Bu arada pcoslular instagramda takipleşelimmm 1anne.1bebekk beklerim 😘
payidar Pcosluhatun kan pıhtılaşmam var mı yok mu bilmiyorum 🙄 nasıl öğreneceğim? Cok ileri pcos değilim kücük kücük kistlerim vardı ama ileri değil demişti gittiğim doktor. Evlendim ilk aydan hamile kaldım ki doktor bana d.k hapı kullanmazsam cok zor cocuk sahibi olacağımı söylediğinde 17 yasındaydım 😒 cok rahattım nasılsa olmaz diye korkuyordumda tabi olmazsa napacağım diye. İlk aydan hamile kaldım. 3 gündür sadece geceleri kahvemsi kanamam oluyor öyle sakır sakır değil kalın iltihaplı gibi suluda değil tarif edemiyorum.. düşük tehlikemin olmadığını her ihtimale karsı progestan baslayalım dedi. Oturmus kara kara düşünüyorum 😔
istanbulluanne Pcosluhatun Bende de ileri derecede var canm. Kilo,kıllanma yumurtlayamama ki ben 6 ayda bir anca adet goruyordum. Doktorum 30 kilo verdirdi bana 5 yil sonra öyle hamile kaldm. Ama kimse bana kan pihtilastirdigini söylemedi ya korktum smdi. Gerci 30 haftaligim simdiye kdar çıkardı heralde
Pcosluhatun payidar hiiiç düşünme rabbim korur bebişini 🙏🏽 Ama dikkat et herşeye, özellikle progestanı ihmal etme birde ağız yoluyla değil, vajinal yoldan kullan mutlaka. Kan pıhtılaşması da tahlillerde belli oluyor bir sıkıntı olsa mutlaka müdahale eder doktor
Rmeysa payidar evet canım adet tarihine göre doğumum 8 ekimdi ama doktor 2. Ultrason da geç döllenme olmuş 17 ekim dedi ben de ilişkiye göre de hesapladım 17 si daha doğru oluyor.
Deletedmom2224 payidar Ben 👍 özellikle bisey kullanmıyorum sadece ilk 3 ay önlem olsun diye ilişkiyi yasakladı doktorum o kadar. Hamileyken pko nün bi etkisi kalmıyor 😊