Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim ama çok kısa bir sürede hamileliğim sona erdi. Beklenen adetimin 2. Günü adet oldum. Bu ay her zamanki zamanında yumurtlama akıntım geldi tam ozaman sadece bir kez beraberliğimiz oldu. Daha sonra şehir dışına çıktık. Şuan reglim 2 gün gecikti. Normalde çok düzenlidir acaba kimyasal sonrası gecikme yaşanabilir mi? Ama betam sadece 4 e çıkıp oradan geri indiği içinde çok etkileyeceğini düşünmüyorum. Test de yapamıyorum kendime söz verdim birdaha bir hafta geçmeden test yapıp üzülmeyeceğim diye. Kimyasal gebelik sonrası ne zaman adet oldunuz? Gecikmeniz oldu mu?